.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهترین سن ازدواج دختران و پسران

رئیس سازمان ملی جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان گفت: بهترین سن ازدواج برای دختران 18 تا 25 سال و برای پسران 21 تا 27 سال است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی جوانان، حجة‌الاسلام حاج علی‌اکبری افزود: سازمان ملی جوانان می‌کوشد با تثبیت جایگاه ستادی، مطالعاتی، نظارتی و برنامه‌ریزی به هدف اولیه بازآفرینی هویت تشکیلاتی خود بازگردد و با تمرکز بر موضوعات فاقد متولی خاص همچون ازدواج و اوقات فراغت، نگاه رنگین کمانی به جوانان را نهادینه کند. از این رو دفاع از جوان سازی مدیریت کشور در کنار ترویج فرهنگ جوان باوری و جوان یاوری، از سوی این سازمان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون 25 میلیون جوان بین سن 14 تا 29 سال در کشور وجود دارند افزود: بهترین سن ازدواج برای دختران 18 تا 25 سال و برای پسران 21 تا 27 سال است، در حال حاضر 3 میلیون ازدواج در کشور به تاخیر افتاده است.

حجة‌الاسلام حاج علی‌اکبری تأکید کرد: ازدواج‌های احساسی و تحمیلی از مهم‌ترین علل طلاق در کشور است که بیش‌تر در 4 سال اول ازدواج رخ می‌دهد به این منظور سازمان ملی جوانان با اجرای طرح مشاوره جوانان و خانواده‌های آن‌ها در کلان شهرها که امکان شناخت متقابل افراد نسبت به هم کم‌تر است، سعی در کاهش آسیب‌های پس از ازدواج دارد.

معاون رئیس‌جمهور اعتیاد را از دیگر مشکلات حوزه جوانان دانست و افزود: پیشگیری از این مسئله باید در دستور کار همه نهادها، ارگان‌ها، رسانه‌ها، بخش‌های دولتی و غیردولتی قرار گیرد. ستاد مبارزه با مواد مخدر مسئولیت ویژه‌ای در زمینه جلوگیری از افزایش این معضل در جامعه بر عهده دارد، از این رو سازمان ملی جوانان به عنوان یکی از همکاران این ستاد به همکاری در این زمینه می‌پردازد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.